Monday 21 November 2011

this is my apologise words

Memang  susah  mahu  memuaskan  hati  orang.  Kerana  sudah  menjadi  lumrah  sifat  manusia, TIDAK  PERNAH  AKAN  MERASA  PUAS  DGN  APA  YANG  ADA  DI  HADAPAN  MEREKA. 

The  way  you  care  about  my  feeling,  really  touch   my  heart  sayang.

ya Allah,  berdosa kah  aku?  Seharus  nya  aku  perlu  sedia  maklum  dengan  sifat  mentah  nya.  bukan  nya  hanya  berfikir  tentang  perasaan  ku.  Yang  berfikir  dengan  kematangan  yang  sememang  nya  ada  dalam  diri  ku.  Berdosakah  aku  ya  Allah  membuat  perasaan  nya  begitu?  Ampun  kan  aku  ya  Allah.  

Seharusnya  kau  perlu  tahu  itu  bukan  salah  mu.  aku  hanya  terlalu  mengikut  perasaan  tika  itu  sehingga  aku  lupa  tentang  sifat  mentah  mu  serta  sifat  manusia  yang  sememang  nya  akan  lalai  dgn  dunia.  Maafkan  aku  sayang.

 a  big  roses  actually


p/s  jangan  mengalirkan  air  mata  mu .  ianya  hanya  kesalahan  bodoh  ku  yang  paling  besar  :(

 OWNER OF MY LIFE
NURARTIKA YUNUS

No comments:

Post a Comment