Monday 14 November 2011

12 NOVEMBER HARI ITU SEPATUTNYA


maaf  sayang.  Aku  lupa  hari  itu.  Aku  khilaf.  Seharus  nya  hari  itu  aku  bercerita  tentang  kamu.  Dan  rasanya  belum  ada  satu  entry  pun  yang  berkaitan   tentang  kamu  kan?

12 november 1996.
Hadir  nya  kamu  menghiasi  keluarga  yang  dulunya  Cuma  bertiga.  Hadirnya  kamu  bergelar  sebagai  adik  ku.  Dan  aku  tidak  pernah  rasa  malu   untuk  menggelar  kamu itu.  
Kebijaksanaan  kamu  menjadi  kan  kedua  ibu  bapa  kita  ‘proud  with  both  of  you  sayang’ 
Kamu  tidak  sama  dengan  budak  seumuran  kamu  yang  lain.  Mencuba  rokok, lepak, ponteng  sekolah  itu  jauh  sekali  dari  kelakuan  kamu.  Bergaya  apa  tah  lagi .
Kebiasaan nya  mempunyai  seorang  adik  menjadi  beban  kepada  abg  dan  kakak2 nya.  Tapi  itu  bukan  kamu.
Doaku,  jadi  lah  seperti  apa  yang  kamu  mahu.  Semoga  usaha  kamu  untuk  menggapai  impian  selama  ini  tercapai. 
Selamat  hari  lahir  dan  semoga  panjang  umur.
Salam  sayang  dari  kakak  mu  yang  jahat .  ketawa.  <__________>

 adik  ku  yang  kembar. hee

P/S  ADIK KU YANG  BIRHTDAY,, AKU  YANG  DAPAT  PRESENT . HAHA. . KBAI. MALU
 
 OWNER OF MY LIFE
NURARTIKA YUNUS

 

No comments:

Post a Comment