Sunday 13 November 2011

Aku nda tau knp sejak akhir-akhir ini tgn ku terlalu ringan untuk bercakap mengenai dia. Sdg kan aku baru ja lepas kan rindu yang lama terpendam. Huh, panahan cinta!

Hari  tu,  cubitan  menjadi  suapan  manja  ku  untuknya .  Kesian.  Mungkin  begitu  caranya  aku  melepas  kan  rindu.
 Sebenarnya  sudah  banyak  yang  dia  lakukan  untuk  aku.  Tapi, aku  tidak  pernah  menghargai.  Jika  di  fikir  semula,  dia  sudah  menjadi  bukan  diri  nya  yang  sebenar  hany a untuk  aku.  Terharu.  Dia Tidak  pernah  kata  itu. Mungkin dia  ingin  aku menyedari  Dan  akhirnya  aku  lambat  menyedari.  Sungguh tolol.  Tapi,masih  tidak  terlambat . kerana  detik  ini  hari  ini  dia  masih  kepunyaan  ku.  Aku  berharap  selamanya   akan. 

 
Abaikan gambar di atas. Aku Cuma tertarik dgn gaun nya

Mungkin  ada  sesetengah  keadaan  yang  membuat  aku terasa  hati  dgn  sikapnya.  Mungkin  ada  sesetengah  keadaan  yang  membuat  aku  rasa  di  pinggirkan.  Mungkin  ada  sesetengah  keadaan  yang  membuat  aku  rasa  cerita  hidup  ku bukan  novel  kesukaannya.  Mungkin,mungkin  dan  mungkin.  Aku yang  membuat  keadaan bertambah  semakin  rumit. 

Aku: berapa byk  girlfriend mu  suda di sana
Dia: tiga ribu ***
Aku: wah, best la kan dikelilingi perempuan
Dia: nda   jugak
Aku : ngada-ngada (bct)
Dia : (ketawa)
Aku: kau terima la perempuan yang minat ngn kau tu (menduga)
Dia: nda mau. Begaduh nda lama kita sini ni.
Aku: ikhlas aku bgtau kau ni.
Dia: kau mau aku blek?Tinggal kan kau sini.
Aku: (diam)

Setiap   kali kita  bercerita,  akhirnya  aku  yang  akan  jadi  pengalah.  Padahal  aku  yang  sering  memulakan .  dan  aku  makan  dalam  sendiri.  Seperti  sekarang.  Semuanya  nda  pernah  betul  di mata  ku! Huh. 

kami memang  nampak  bahagia  pada  luaran  nya

aku  tidak  tahu.  kadang-kadang  hati  ku  rasa  kau  bukan  milik  ku  yang  sebenarnya. ? namun,  kadang-kadang hati  terhegeh-hegeh  mencari  kelibat  mu. kini,  kita  mendiamkan  diri  masing-masing. hati  ku  menangis tahu  tak?

tika  ini,  dunia  ku  kesepian.  sunyi.! laman facebook  yang  dulunya  aku  agung-agung  kan,  bukan  lagi  penawar  kesunyianku. oh ya!  status  perhubungan  ku  dgn  dia  yang  dulunya  complicated  itu  sudah  di  private  tanpa  pengetahuannya..  maaf! aku  terlalu  menyusahkan  kau  dari  awal  hingga sekarang. mungkin  sebab  itu  berdiam  diri  saat  ini  adalah  jalan  yang  terbaik  kan?

p/s  AKU  HAMPIR  MENGALAH  SEMALAM !!

 OWNER OF MY LIFE
NURARTIKA YUNUS

No comments:

Post a Comment