Wednesday 14 March 2012

masih tentang dia

Semlam aku dapat mimpi. Aku tak pasti apa. Tapi yang aku pasti TERUK! Aku bangun pagi aku rasa teruk. Memang begini kalau sebelum tidur ada masalah. Terbawa-bawa sampai tidur. Aku selalu cakap, aku nda tahan hidup begini. Tapi, aku masih terus kan lagi sampai saat ini. Knp? Sebab aku masih nda sanggup hilang dia.
 

Aku bangun pagi aku harapkan semangat dari dia. Tapi, kenyataan hampa! As always.  Rasanya aku masih trauma sebab kes dulu. Buktinya, sampai sekarang aku takut mau merajuk dengan dia. Dan aku takut bila dia merajuk dengan aku. kalau dia tau apa yang aku rasa :( 

Kadang-kadang aku rasa aku sudah dapat dia kembali. Tapi, tiba-tiba aku akan rasa dia bukan milik ku lagi. Aku selalu berfikir, kenapa setiap kesalahan nya aku maafkan? Mungkin masih sebab alasan yang samA, aku masih nda sanggup hilang dia. Tapi, aku janji, suatu hari aku akan relakan.  Sebab aku tahu, sekuat mana rasa aku untuk dia,  takdir tidak menyebelahi kami.

p/s aku janji suatu hari nanti. SUATU HARI!

 OWNER OF THIS PAGE
NURARTIKA YUNUS

No comments:

Post a Comment