Thursday 15 March 2012

BILA CUTI SEKOLAH

Perkara paling hebat bila cuti sekolah adalah bila budak yang perlu bangun jam lima subuh setiap hari isnin hingga jumaat boleh bangun tengah hari dan tidak perlu buat apa-apa ; goyang kaki. OH HEAVEN!

perkara paling teruk bila cuti sekolah ialah apabila perlu habis kan masa berjam-jam di rumah dan menunggu dengan penuh kesabaran sebab jam berjalan lebih lambat dari kura-kura untuk sampai ke waktu malam. OH BOSAN!

Perkara paling hebat bila cuti sekolah adalah bila budak yang perlu cuci baju sekolah setiap hari, tidak perlu beteriak cari sabun bila “bio zip” tiada di tandas. OH BAHAGIA!

Perkara paling teruk bila cuti sekolah ialah bila rasa nda tau mau buat apa selain makan,tidur, makan,tidur sampai cita-cita  mahu jadi modelling nda tercapai. OH BANGANG!

Perkara paling hebat bila cuti sekolah adalah bila tahu tiada orang yang marah-marah sebab tunduk muka di meja mahu tidur sebab sedar my mom yang terbest sekali  tidak pernah marah walupun tidur nda bangun-bangun. OH ROCK BEBEH!

Perkara paling teruk bila cuti sekolah ialah bila rasa cuti sekolah adalah perkara indah dan bila lalui cuti baru sedar cuti sekolah membosan kan. WHAT THE HELL?

Dan paling teruk bila cuti sekolah ialah bila aku mahu hilang kan bosan, YOUTUBE buat hal. OH BABI!
 
p/s MUSIM CUTI UNTUK CARI BOYFRIEND BARU BOLEH? :p

OWNER OF THIS PAGE
NURARTIKA YUNUS

 

No comments:

Post a Comment