Thursday 16 February 2012

penghujungnya





Kau kata kau sayang, kau kata kau cinta. You know what? Itu semua hanya tipu dan dusta mu kan? kenapa mesti kita di temukan untuk sebuah perpisahan ini? Kalau memang kita di takdir kan berpisah, lebih baik kita tidak pernah bertemu kan? ia buat diri termenung jauh dan berfikir, apa harus aku buat? Kami tidak boleh menipu realtion kami. Kesian relation kami. Tergolong dalam golongan complicated aniaya tuan nya. kalau aku di suruh pilih, aku lebih memilih untuk tidak mengenali mu dulu. Kerana kini hati kecil ku tidak mahu melepas kan kau. tapi, aku harus kan? ya. Aku harus. Dan pilihan ku untuk mengakhirinya. Terima kasih atas segala galanya dear.

 p/s aku benci di paksa membuat pilihan yang harus aku buat


OWNER OF THIS PAGE
NURARTIKA YUNUS

No comments:

Post a Comment