Friday 3 February 2012

dia tidak akan pernah mengerti

Saat ini dia bukan milik aku. dan yang menyakitkan adalah, itu semua pintanya.

Aku sakit. Di hati. Aku merana. Menanggung rasa. Aku lelah. Ingin mengalah. Aku kecewa. Dan mungkin tidak boleh terselamat lagi.
Aku Cuma mahu di ambil perhatikan. Aku Cuma mahu di ambil berat kan. aku Cuma mahu di faham erti kan. aku mahu. Dan Cuma mahu.

Tapi, dia tidak pernah. Malah buat pertama kalinya dia sekejam itu. Hati terluka, tahu kah dia? Mana dia yang dulu. Sering takut bila diri marah. Aku sangkakan dia ambil perhatian. Aku tunggu. Tapi, seperti kebiasaannya, semakin aku tunggu semakin aku sakit. Semakin aku berharap semakin aku terluka.

Aku letih memohon merayu agr hati tidak di sakiti . terlalu letih . Dan kau yang aku sayang? Pergi tanpa sebarang bicara. Aku menangis.

p/s  hari ini cerita kami sampai di penghujungnya.

OWNER OF THIS PAGE
NURARTIKA YUNUS

No comments:

Post a Comment