Saturday 24 May 2014

Rinduku kepada masa lalu ku

Pejam celik pejam celik sudah dua tahun aku meninggalkan zaman kepedihan ku dahulu. Zaman di mana aku kerap meluangkan masa di dunia tidak bernyawa ini. Dan kehadiran ku kali ini cuma ingin mengatakan aku rindu. Ya. Aku rindu pada nya yang memberi ku kepedihan dan kebahagian sehingga aku ada cerita yang boleh aku banggakan. Cerita masa lalu yang boleh buat aku tersenyum bila mengimbas nya semula. Rinduku untuk nya itu sering hadir bila aku di sakiti oleh pemilik hati ku sekarang. Sesakit mana pun aku olehnya tidak pernah sesakit yg di beri oleh pemilik hati ku skrg. Aku berhadapan karma. Mungkin? Bila masa aku mengimbas semua yang ada d belakang ku, aku bahagia. Andai bisa terulang aku memilih utk mengulangi nya. Aku cuma rindu kepada dia yang pernah hadir di hidupku itu. Rindu ku kepada masa lalu ku.

No comments:

Post a Comment