Friday 27 March 2015

rinduan kepada memori dan kenangan

rindu lagi. sebab itu aku hadir kan diri di sini lagi. aku tidak perna menyangka akan merindui tangisan tangisan di dunia ku yang satu ini. atau mungkin aku merindui aku yang dulu. wanit yang sentiasa mengalir air mata di tiap malam nya namun masih mampun senyum d tiap bangun nya. wanita yang sentiasa tidak peduli kata orang d sekeliling nya asalkan dia tahu dia ada sahabat dan keluarga yang menjadi hala tuju hidup nya. wanita yang d sakiti kekasih nya namun masih yakin cintanya kepada kekasih nya itu. benar kata orang, semakin lama hidup semakin banyak yang di lalui. dulu menaip d ruma sekarang menaip d asrama. dulu bersahabat dgn dia sekarang bersahabat bersama mereka. jujur aku merindui wanitaku yang dulu nya. aku merindui sahabat ku yang perna berjanji mencintai ku seumur hidupnya. telah banyak yang berubah sekarang. Tapi satu yang tidak perna hilang iaiti air mata. Tuhan, apa aku perlu lalui segala liku hidup ku bersama air mata? aku merindui segalanya sekarang aku rindu keluarga ku mak ku bpk ku adik2 ku. aku rindu sahabat kecil sehidup semati ku. aku merindui memori ku aku merindui kenangan ku. aku rindu. Tuhan sampai kan salam rindu ku kepada mereka. katakan aku rindu.

No comments:

Post a Comment